ثروتمند ترین بازیکنان حال حاضر جهان را بشناسید

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

اختصاصی ورزش 11، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید با دارایی 148 میلیون یورو ثروتمند ترین بازیکن حال حاضر جهان است و با لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا فقط 2 میلیون یورو اختلاف دارد.  

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

اختصاصی ورزش 11، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید با دارایی 148 میلیون یورو ثروتمند ترین بازیکن حال حاضر جهان است و با لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا فقط 2 میلیون یورو اختلاف دارد.

 

با توجه به شهرت و محبوبیت ستاره فوتبال جهان، شرکت ها و کمپانی های بزرگ به سراغ این بازیکنان می روند تا به وسیله آنها و تبلیغات محصولاتشان به بازار اقتصادی در دست بگیرند.

 

کریستیانو رونالدو که در فصل گذشته توانست افتخارت متعددی فردی و تیمی را کسب کند به محبوبیت خود بیش از قبل افزوده است. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فصل 2013/15، بهترین بازیکن اروپا در فصل 2013/14، بهترین بازیکن جهان در سال 2013 و شکستن بسیاری از رکورد ها برخی از افتخارت مهم این بازیکن است و همین عناوین دست به دست هم دادند تا رونالدو را به ثروتمند ترین بازیکن جهان تبدیل کند. قبل از این مسی و دیوید بکهام این عنوان را به یدک می کشیدند و حال که بکهام چند سالی است از فوتبال خداحافظی کرده، رقابت مسی و رونالدو در خارج از زمین هم می توانید جذاب باشد.

یک گروه از کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی با بررسی قرارداد ستاره های فوتبال با شرکت های بزرگ و دریافت حقوق سالیانه خود از باشگاه هایشان، 10 بازیکن ثروتمند را شناسایی کردند که در ادامه با آنها آشنا می شویم.

 

 1  کریستیانو رونالدو - 148 میلیون یورو دارایی 

رونالدو که شرکت های بزرگی مانند: کاسترول، شامپوی کلیر، کمپانی ساعت سازی Tag Heuer، کمپانی ساعت سازی CP هواپیمایی امارات، نایک، کونامی، سامسونگ، لباس های زیر CR7 و ... قرار داد دارد توانسته است ثروت قابل قبولی را جمع آوری کند.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

 

 2  لیونل مسی - 146 میلیون یورو دارایی

لیونل مسی هم با شرکت های: آدیداس، پپسی، کمپانی دولچه و گابانا (D&G)، سامسونگ، هواپیمایی تورکیش، محصولات آرایشی ژیلت‬‎، بازی های کامپیوتری فیفا، کمپانی ساعت سازی اودمارس پیگوت و ... قرارداد دارد و بعلاوه دریافت حقوق قابل توجهی از باشگاه بارسلونا، مسی جزء ای از ثروتمند ترین بازیکنان جهان محسوب می شود.

لیونل مسیلیونل مسیلیونل مسیلیونل مسیلیونل مسیلیونل مسی

 

 3  ساموئل اتوئو - 87 میلیون یورو دارایی

نفر سوم این لیست ساموئل اتوئو کامرونی است. وی در فصل نقل انتقلات از باشگاه چلسی جدا شده است و به باشگاه اوتون پیوسته است. اتوئو هم باشرکت های بزرگی قرار داد دارد که یکی از از آنها شرکت خودرو سازی فراری است. وی همچنین در دو فصل گذشته با حضور در باشگاه آنژی ماخا روسیه به ثروت خود افزوده است.

ساموئل اتوو

 

 4  وین رونی - 84 میلیون یورو دارایی

 

وین رونی ستاره منچستریونایتد نفر چهارم این لیست است. شرکت نایک هم با رونی قرار داد دارد و در اکثر تبلیغات این شرکت حضور دارد. همچنین رونی با درآمد سالیانه 19 میلیون یورو پردرآمد ترین بازیکن تاریخ فوتبال بریتانیا محسوب می شود.

وین رونی

 

 5  کاکا - 82 میلیون یورو دارایی

کاکا که نزد بسیاری از هواداران فوتبال از محبوبیت خاصی برخوردار است نفر پنجم این لیست می باشد.

کاکا

 

 6  نیمار - 80 میلیون یورو دارایی

نیمار ستاره بارسلونا و تیم ملی برزیل نیز در این لیست قرار دارد. ستاره ای که با ثبت قرارداد با بارسلونا مورد توجه بسیاری از کمپانی ها بزرگ قرار گرفت و می توان از نایک و عینک پولیس نام بورد.

نیمار

 

 7  رونالدینیو - 78 میلیون یورو دارایی

رونالدینیو ستاره ای که سال ها در سطح اول فوتبال جهان می درخشید توانسته در این مدت مال اندوزی فراوانی کند. نکته قابل توجهی که در مورد رونالدینیو وجود دارد این است که وی رکورد بیشترین قرار داد را با شرکت های بزرگ را دارد.

رونالدینیو

 

 8  زلاتان ابراهیموویچ - 69 میلیون یورو دارایی

زلاتان ابراهیموویچ

 

 

 9  جان لوئیجی بوفون - 63 میلیون یورو دارایی

جان لوئیجی بوفون

 

 10  تیری آنری - 57 میلیون یورو دارایی

تیری آنری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.